Vtip: Passat B7 2.0TDI 103kw 2011

Na inzertním serveru Bazoš se objevil inzerát na prodej automobilu Volkswagen Passat. A popis je velmi kvalitní. Určitě si zasloužít uložit – podobně jako před mnoha lety inzerát Favorit – mý vymazlený Fáčko.


Tmavě šedá germánská stíhačka Passeratti kombi z dílny luftwaffe se super eko motorem 2.0TDI 103kw (CFFB).

Není to žádnej panic, ale docela ostřílenej mazák s charizmatem, zkušenostma, 230 klackama na tachometru a několika silničními lišeji. Nic pro fajnovky, co brečí nad každým důlkem a šrámem. Vy ostatní můžete pokračovat ve čtení, této jedinečné nabídky. Má to 6 kvaltů s klasickým fofr-klackem. Takže si na semaforech můžeš natočit další díl rychle a zběsile. Spojka spojkuje, motor vrní jak vibrátor s novýma baterkama. Jednou za 15 tis. kilometrů nový olej a komplet filtry, a bude tě tahat ještě dlouhý léta.

Jak už to tak u rodinných kombíků bývá, jeden rozvod má za sebou (ve 180 tis – preventivně/předepsaných 210 tis je moc) Vyměněno sakumprásk všechno – řemeny, kladky, pumpa, takže není důvod do toho hrabat a vozit Frantovi do JZD na nějakou pochybnou generálku. K výbavě: Volant, rádio, cédéčko, blůtůčko, počítač kterej ti kromě spotřeby, rychlosti a dojezdu dokáže říct, že usínáš (senzor únavy) nebo, že ti upadlo kolo(senzor tlaku pneumatik). Spousta kastlíků, nově doplněná a vyčištěná klima, ABS, kontrola trakce a idiostský tlačítko Start-stop, který ti automaticky vypíná motor a zachraňuje tak lední medvědy na Aljašce (neboj, ukážu jak vypnout).

Na machrování před Milfkama u školky zapomeň, ruční brzda je elektronická. Světla jsou halogény – jednou za čas koupíš na benzínce H7čku a naděláš s tím parády až běda. To, co ušetříš za problémy s xenonama, věnuj třeba do aditiva VIF, který tě zbaví problémů s nekvalitní srajdou, kterou tady někteří vydávají za naftu. Počet míst k sezení 5 – no počítej spíš 4, popravdě to má ten 5. spíš za trest, ale pokud s sebou musíte vozit tchýni, může se hodit. Kufr to má dle hospodských legend nenaplnitelnej, zadní sedačky se dají sklopit do roviny, čímž hrdě nese pojmenování „manažerská limuzína“, neboť si tam na služebce můžeš zařádit s průměrně vysokou sekretářkou.

Brzdový desky jsou dělaný (všechny), ale stejně brzdí jen zbabělci. Aktuálně na originálních 16“ hliníkách s fungl novýma Dunlopkama. Pokud budeš normální smrtelník, určitě přihodím zimní sadu na plecháčích. Abych jen nehýřil optimismem – soudruzi v NDR to nezvládli a auto má pár místeček, kde je náchylný na korozi, zatím to vlastně není vidět, ale ukážu, kde to je, ale hlídat si to musíš sám.

Auto bylo dotaženo od taliánskýho vikáře po leasingu. Kilometry dle servisu i opotřebení sedí, zespodu to není vůbec rezavý (prý se tam nesolí), podvozek i tlumiče jsou i po kodrcání na místních tankodromech v cajku. Padre asi nebyl moc dobrej šofér, protože byl lakovanej zadní pravej blatník, ale to asi většina ani nepostřehne.

Před prohlídkou, bych samozřejmě udělal generální úklid. Pokud mi zavolá někdo z autobazaru nebo vysírka co hned bude tlačit cenu, dám jeho číslo na teploušskou seznamku. Na prodej nespěchám, pokud ti za moji cenu slíbil Lojza v hospodě pašíka z Rajchu v maximální výbavě + Citigo pro starou, určitě do toho jdi a neotravuj mě. Pa!

Napsat komentář